REGULAMIN SPRZEDAŻY PRZY WYKORZYSTANIU ŚRODKÓW POROZUMIEWANIA SIĘ NA ODLEGŁOŚĆ
ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Poniższy regulamin określa zasady dokonywania zakupów wsklepie internetowym www.otesports.pl, których właścicielem jest Sport Company Polska z siedzibą wRytlu przy ul. Dworcowej 3
89-642 Rytel NIP 967-017-51-14, nr konta bankowego:
ALIOR BANK
ODDZIAŁ WCHOJNICACH NR 55 2490 0005 0000 4500 2714 5517
zarejestrowanej w Centralnej Ewidencji iInformacji oDziałalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, zwana niżej „Usługodawcą”.
Kontakt zUsługodawcą można uzyskać:
pod numerami telefonów Infolinii: 52349 54
56
korzystając
z adresu poczty elektronicznej: info@sportcompany.pl
lub wysyłając pocztę na adres siedziby podany powyżej
§
1.Definicje
1.Regulamin.Niniejszy regulamin jest regulaminem, októrym mowa wart. 8 ustawy zdnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz.U. z2002 r. Nr 144, poz. 1204 zpóźn. zm.).
2. Klient (Kupujący) – osoba
fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia, przy czym wprzypadku
nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej
przedstawiciela ustawowego, atakże osoba prawna oraz jednostka organizacyjna
niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, aktóra dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia lub Rezerwacji lub korzysta zinnych usług Sklepu Internetowego (w tym również Konsument).
3. Konsument – osoba fizyczna
dokonująca zprzedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio zjej
działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. Przedmiot transakcji -
Towary wymienione iopisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego,
oznaczone na stronie wchwili składania zamówienia, jako dostępne lub zpodanym
stanem towarowym. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby
prezentowana na stronach oferta była aktualna. Gdyby jednak niektóre zZamówionych bądź Rezerwowanych Towarów nie były dostępne, Sprzedający
zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego ozaistniałej
sytuacji telefonicznie lub drogą mailową.
5. Towar – rzecz ruchoma,
której dotyczy Umowa Sprzedaży iusługa Rezerwacji.
6. Usługa dodatkowa – usługa
świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza Sklepem Internetowym wzwiązku zdostawą np: odbiór produktów wsklepach firmowych.
7. Produkt – Towary iUsługi
dodatkowe prezentowane wSklepie Internetowym.
8. Umowa Sprzedaży – umowa
sprzedaży Produktów wrozumieniu ustawy -Kodeks Cywilny zawierana pomiędzy
Sprzedającym aKupującym za pośrednictwem Sklepu Internetowego lub wSklepie
stacjonarnym h2oshop. Wprzypadku gdy Kupującym jest Konsument umowa sprzedaży
jest umową zawartą na odległość wrozumieniu ustawy zdnia 30 maja 2014 r. oprawach konsumenta ( Dz. U. z2014 r. poz. 827).
9. Sklep Internetowy. Sklep –
serwis internetowy dostępny pod adresem www.otesports.pl
za pośrednictwem którego Klient może
zakupić Produkty.
10. Strona – Usługodawca iKlient.
11. Strona Sklepu – każda
strona bądź podstrona WWW znajdująca się pod adresem www.otesports.pl
12. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające
jednoznacznie rodzaj iilość Produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia
Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
13. Odbiór wsklepie –
Zamówienie zgodnie zdefinicją powyżej, zokreślonym miejscem odbioru wjednym
zpunktów wskazanych na Stronie Sklepu
§
2.Zasady ogólne
1. Warunkiem złożenia
Zamówienia wSklepie Internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się zRegulaminem iakceptacja jego postanowień przed zawarciem umowy sprzedaży lub
umowy oświadczenie usług drogą elektroniczną.
2. Sprzedający ma prawo
odstąpienia od realizacji zamówienia zpowodu braku dostępności towaru. Wtakiej sytuacji Sprzedający niezwłocznie, najpóźniej jednak wterminie trzydziestu
dni od zawarcia umowy, zawiadomi otym Kupującego. Wprzypadku dokonania
przedpłaty zobowiązuje się do zwrotu zapłaconej kwoty.
3. Towary oferowane przez
Sprzedającego są fabrycznie nowe iw zakresie wjakim określa producent Towaru
bądź jego przedstawiciel ustawowy, objęte są gwarancją. Sprzedający nie jest
gwarantem wrozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
4. Ceny Produktów podawane są
wzłotych polskich isą cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT właściwy dla
danego produktu
§ 3.Usługi świadczone drogą elektroniczną
1. Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie
niniejszego regulaminu polegają na umożliwieniu dokonywania zakupów wSklepie
Internetowym idokonywania Rezerwacji Produktów zwykorzystaniem Konta Klienta
.
2. Kupujący może skorzystać zopcji zapamiętania jego danych przez system wcelu ułatwienia procesu składania
kolejnego Zamówienia lub Rezerwacji poprzez rejestrację iutworzenie Konta
Klienta
3. Konto Klienta to narzędzie
dostępne wsystemie Sklepu Internetowego po wprowadzeniu adresu e-mail ihasła,
umożliwiające m.in. śledzenie na stronie Sprzedającego etapów zamówienia,
przeglądania historii zamówień, edycji danych Kupującego oraz zmiany hasła,
zmianę ipoprawianie danych osobowych, itp.
4. Utworzenie Konta Klienta
wymaga zarejestrowania. Rejestracja jest bezpłatna idobrowolna. Po dokonaniu
rejestracji dla Kupującego tworzone jest indywidualne Konto Klienta. Wtym celu
Klient powinien podać: imię, nazwisko, login ihasło. Login to unikatowy ciąg
znaków alfanumerycznych (adres e-mail), niezbędny do uzyskania dostępu do Konta
Klienta, ustalany samodzielnie przez Klienta. Hasło jest ciągiem znaków
alfanumerycznych ustalanych przez Klienta, według zasad określonych na stronie
Sklepu Internetowego. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu iKlient ma
obowiązek zachowania go wtajemnicy ichronienia przed niepowołanym dostępem
osób trzecich.
5. Po wypełnieniu formularza
rejestracyjnego na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość
potwierdzająca dokonanie rejestracji.
6. Kupujący może wkażdym
czasie wypowiedzieć umowę oświadczenie usług drogą elektroniczną. Usługodawca
może wypowiedzieć umowę oświadczenie usług drogą elektroniczną z7 dniowym
terminem wypowiedzenia, jeżeli Kupujący nie wykazywał aktywności wsklepie, wszczególności nie złożył zamówienia lub nie logował się na Konto Klienta wciągu 12 miesięcy od ostatniej aktywności. Wypowiedzenie umowy przez
którąkolwiek ze stron, jak również jej rozwiązanie za obustronną zgodą jest
równoznaczne zzablokowaniem Kupującemu dostępu do Konta Klienta oraz jego
usunięciem.
7. Usługodawca może
wypowiedzieć umowę oświadczenie usług drogą elektroniczną z7 dniowym terminem
wypowiedzenia, jeśli:
a. cel rejestracji lub sposób
korzystania zusług jest oczywiście sprzeczny zzasadami icelem funkcjonowania
Sklepu,
b. działalność Kupującego jest
sprzeczna zobowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź
popełnienia przestępstwa, atakże jeśli narusza prawa osób trzecich,
c. otrzymał urzędowe
zawiadomienie obezprawnym charakterze podanych danych lub związanej znimi
działalności,
d. uzyskał wiarygodną
wiadomość obezprawnym charakterze podanych danych lub związanej znimi
działalności iuprzednio zawiadomił Kupującego ozamiarze zablokowania dostępu
do Konta Klienta,
e. Kupujący dopuszcza się
przesyłania niezamówionych informacji handlowych,
f. Kupujący wrażący lub
uporczywy sposób narusza postanowienia regulaminu.
8. Oświadczenie owypowiedzeniu umowy oświadczenie usług drogą elektroniczną składane przez
Usługodawcę zostanie przesłane na podany wKoncie Klienta adres e-mail.
Wypowiedzenie umowy oświadczenie usług drogą elektroniczną skutkuje trwałym
usunięciem Konta Klienta. Oświadczenie owypowiedzeniu umowy oświadczenie
usług drogą elektroniczną składane przez Klienta może zostać złożone przez
przesłanie jego treści na adres e-mail podany do kontaktu lub poprzez usunięcie
Konta Klienta.
9. Wypowiedzenie lub
rozwiązanie za zgodą stron umowy oświadczenie usług drogą elektroniczną
pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych umów sprzedaży, chyba że strony
postanowią inaczej.
10. Usługą świadczoną drogą
elektroniczną jest także bezpłatny „Newsletter”. Aby otrzymywać „Newsletter”
Klient powinien podać swój adres e-mail oraz imię. Rezygnacja zsubskrypcji
polega na kliknięciu wlink podany wstopce każdego „Newsletter-a” iwykonaniu
instrukcji.
§ 4. Składanie Zamówienia
1. Złożenie Zamówienia przez Klienta
łączy się zjego obowiązkiem zapłaty. Kupujący może składać Zamówienia:
a. Za pośrednictwem Strony
Sklepu 24 godziny na dobę, 7 dni wtygodniu, lub
b. Telefonicznie za pośrednictwem
Infolinii wgodzinach jego pracy. Wtakim wypadku
Kupujący jest zobowiązany do
podania konsultantowi Infolinii danych niezbędnych do realizacji
zamówienia.
2. Zakres danych niezbędnych wtakim wypadku obejmuje co najmniej wskazanie wybranego towaru, jego ilości, atakże dane Kupującego, czyli: imię inazwisko, dane kontaktowe iadres
dostawy.
3. Zakres niezbędnych danych
może się różnić wzależności od sposobu realizacji zamówienia wybranego przez
Kupującego.
4. W wypadku podania przez
Kupującego adresu poczty elektronicznej e-mail, Kupujący otrzyma wiadomości
generowane przez Sklep Internetowy dotyczące realizacji zamówienia tak jak dla
zamówienia złożonego na stronie WWW wformule „zakupy bez rejestracji”
5. W wypadku nie podania
przez Kupującego adresu poczty elektronicznej e-mail, zamówienie będzie
realizowane zgodnie zdanymi przekazanymi podczas rozmowy telefonicznej zInfolinią, aKupujący ma możliwość weryfikacji stanu realizacji zamówienia
przez kontakt zInfolinią.
6. Jeżeli właściwości
techniczne użytego środka porozumiewania się na odległość ograniczają rozmiar
możliwych do przekazania informacji lub czas na ich przedstawienie, Sprzedający
przekaże Kupującemu przed zawarciem umowy informacje dotyczące głównych cech
świadczenia Sprzedającego, oznaczenia Sprzedającego, łącznej ceny lub
wynagrodzenia, prawa odstąpienia od umowy, czasu trwania umowy, ajeżeli umowa
została zawarta na czas nieoznaczony – sposobu iprzesłanek jej wypowiedzenia.
7. W przypadku
skontaktowania się Sprzedającego zKupującym przez telefon wcelu zawarcia umowy
na odległość, Sprzedający poinformuje konsumenta otym celu, podając
identyfikujące go dane oraz dane identyfikujące osobę, wimieniu której
telefonuje.
8. W przypadku
propozycji zawarcia umowy przez telefon, Sprzedający potwierdzi treść
proponowanej umowy utrwaloną na papierze lub innym trwałym nośniku.
Oświadczenie Kupującego ozawarciu umowy jest skuteczne, jeżeli zostało
utrwalone na papierze lub innym trwałym nośniku po otrzymaniu potwierdzenia od
Sprzedającego.
9. Zawartość stron internetowych
Sklepu Internetowego nie stanowi oferty handlowej wrozumieniu art. 543 Kodeksu
Cywilnego, należy ją traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy.
10. Kontakt drogą telefoniczną
wsprawie złożonych Zamówień iRezerwacji jest możliwy za pośrednictwem Infolinii
wyłącznie wgodzinach jej pracy podanych na witrynie Sklepu Internetowego
11. Na zamówione towary
Sprzedający wystawia dowód zakupu paragon lub fakturę. Kupujący jest
zobowiązany do podania zgodnych ze stanem faktycznym danych niezbędnych do wystawienia
dokumentu zakupu podczas procesu składania Zamówienia.
12. Warunkiem realizacji Zamówienia iprzez Sprzedającego, jest prawidłowe wypełnienie formularza wserwisie
internetowym lub podanie przez telefon prawidłowych danych kontaktowych, wszczególności
numeru telefonu iadresu e-mail. Wwypadku gdy podane dane nie są kompletne,
Sprzedający dołoży starań wcelu ich uzyskania od Kupującego zwykorzystaniem
podanych danych kontaktowych. Jeśli kontakt zKupującym nie będzie możliwy,
Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.13. Kupujący
wyraża zgodę na wystawianie iprzesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany
przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, wszczególności takich jak: faktury VAT zzałącznikami, faktury VAT korygujące zzałącznikami iformularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do
wystawiania iprzesyłania faktur VAT wformie elektronicznej, zgodnie zrozporządzeniem Ministra Finansów zdnia 20 grudnia 2012 r. wsprawie przesyłania
faktur wformie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu
udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli
skarbowej.14. W trakcie składania Zamówienia, Kupujący może
wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych wbazie danych Sklepu
Internetowego Sprzedającego wcelu ich przetwarzania wzwiązku zrealizacją
Zamówienia. Wwypadku udzielenia zgody, Kupujący ma prawo do wglądu wswoje
dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.15. Kupujący
może także złożyć zamówienie zwykorzystaniem Konta Klienta, októrym mowa w§3
ust.3.16. Po złożeniu Zamówienia lub Rezerwacji Sprzedający
generuje e-mail (wysłany na podany wzamówieniu adres poczty elektronicznej), wktórym znajdować się będzie potwierdzenie przyjęcia Zamówienia lub Rezerwacji
oraz dalsze instrukcje postępowania, różne wzależności od wybranego przez
Klienta sposobu odbioru ipłatności za zamówione Produkty.17.
Umowa Sprzedaży zostaje zawarta dla Zamówień złożonych zawsze zobowiązkiem zapłaty za pośrednictwem Strony Sklepu wmomencie
otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail zawierającej informację oprzyjęciu
Zamówienia do realizacji za pośrednictwem Infolinii wtrakcie rozmowy
telefonicznej po potwierdzeniu wszystkich warunków zamówienia przez konsultanta
Infolinii, ajeżeli Kupującym jest Konsument jego oświadczenie jest skuteczne,
jeżeli zostało utrwalone przez Sprzedającego na papierze lub innym trwałym
nośniku najpóźniej wchwili dostarczenia zamówionej rzeczy.18.
Termin ważności Zamówienia wwypadku wybrania dowolnego sposobu płatności
przed wysyłką Towarów wynosi 7 dni od daty jego złożenia. Jeżeli Kupujący nie
uiści pełnej ceny za Produkty wynikającej zZamówienia na wskazany numer konta
wwyżej wymienionym terminie zamówienie może zostać anulowane przez
Sprzedającego, aKupujący nie może żądać od Sprzedającego jego realizacji.
19. Z zastrzeżeniami opisanymi w§2 ust.3, Sprzedający
zobowiązuje się do przyjęcia Zamówienia na nie więcej niż 2 sztuki jednego
towaru wciągu doby (sprzedaż detaliczna) dla jednego Kupującego.
§ 5. Formy płatności.
1. W wypadku złożenia
Zamówienia, dostępność form płatności zależy od jego zawartości iwybranego
przez Klienta sposobu dostawy Produktów. Dostępne dla danego Zamówienia formy
płatności widoczne są dla Klienta na stronie Sklepu Internetowego wtrakcie
składania Zamówienia.
a. Wpłata na konto
Sprzedającego – przelew zwykły. Kupujący samodzielnie dokonuje zapłaty ceny za
Zamówienie przez wpłatę na konto podane przez Sprzedającego. Otrzymanie przez Sprzedającego
pełnej ceny za Zamówienie jest warunkiem koniecznym realizacji Zamówienia. Dla
szybkości realizacji Zamówienia, ważne jest podanie wtytule wpłaty swojego
imienia inazwiska oraz numeru zamówienia.
b. Wpłata na konto (e-Przelew,
e-Transfer, płatność kartą płatniczą) – płatność on-line. Wpłaty za pomocą
transakcji elektronicznej, można dokonać za pośrednictwem specjalistycznego
serwisu płatniczego udostępnionego przez Sprzedającego wSklepie Internetowym
(np. www.payu.pl). Wwypadku wybrania przez Kupującego takiej formy płatności,
Sprzedający przekaże Kupującemu bezpośredni link do strony serwisu płatniczego
gdzie szybko isprawnie będzie mógł dokonać płatności. Wwypadku gdy Kupujący
będzie korzystał zpłatności kartą płatniczą lub kredytową, informujemy, że nie
wszystkie karty płatnicze ikredytowa mają opcję płacenia za pomocą
internetowych serwisów płatniczych.
c. Płatność przy odbiorze
Produktów – płatność za pobraniem. Kupujący ma możliwość dokonania zapłaty ceny
za Zamówienie wmomencie jego dostarczenia przez firmę kurierską. Pracownik
firmy kurierskiej pobiera od Kupującego opłatę równą wartości zakupionego
towaru, kosztów transportu ipobrania. Opłaty te doliczane są wmomencie
składania Zamówienia przez Kupującego isą widoczne wodpowiednim polu
formularza Zamówienia wSklepie Internetowym
1. Dostawy są realizowane na
terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
2. Czas wysyłki uzależniony
jest od wybranego sposobu płatności, wszczególności od momentu uznania konta
Sprzedającego wwypadku form płatności przed wysyłką Towarów.
3. Zakładany czas dostawy
Produktów jest podawany przez Sprzedającego wwiadomości mailowej
potwierdzającej Zamówienie, aw przypadku złożenia zamówienia telefonicznie
także podczas rozmowy
4. Koszt dostawy jest
obliczany automatycznie wpierwszym kroku procesu zakupowego. W przypadku
zamówień realizowanych poprzez opcję „Odbierz wsklepie”, a więc zodbiorem
zamówionego towaru wsklepie stacjonarnym, koszt dostawy wynosi 0zł bez względu
na wartość zamówienia, adla pozostałych opcji dostawy, koszt ten wynosi 9,90 wopcji przelew przed wysyłką , 0zł
przy zamówieniu owartości powyżej 300,00zł. Przy zakupie zopcją "pobranie-płatność kurierowi " koszt przesyłki wynosi 14,90 zł.
5. Dostawa Zamówień odbywa się
za pomocą firmy kurierskiej GLS świadczącej usługi transportowe na
zlecenie Sprzedającego.
6. Jeśli realizacja
dostawy nie będzie możliwa zpowodów leżących po stronie Klienta, wszczególności ale nie wyłącznie zpowodu nieobecności wmiejscu odbioru osoby
uprawnionej do odebrania zamówienia, bądź nieposiadania odpowiedniej kwoty
niezbędnej do zapłaty pełnej ceny za Zamówienie, zostanie pozostawiona
informacja omiejscu iczasie wktórym można odebrać Zamówienie.
7. W wypadku nieskutecznej
próby doręczenia, Zamówienie zostanie zwrócone do magazynu Sprzedającego.
Ponowne dostarczenie towaru będzie możliwe po zapłaceniu kosztów wynikających
ze zwrotu towaru (koszty równe kosztom dostawy).
8. W momencie odbioru produktu
wysłanego pod wskazany adres, zalecamy wpierwszej kolejności zwrócić uwagę na
stan zewnętrzny doręczonej przesyłki. Wprzypadku stwierdzenia widocznych
uszkodzeń mechanicznych lub innych niepokojących zastrzeżeń co do stanu
opakowania - wtym zabezpieczeń logistycznych - rekomendujemy zdecydowanie
zaznaczenie wdokumentach przewozowych kurierowi bądź odmówić jej przyjęcia. Jeżeli stan zewnętrzny przesyłki nie budzi jakichkolwiek
zastrzeżeń, jeszcze wobecności doręczyciela, prosimy koniecznie sprawdzić jej
zawartość. Wsytuacji jakichkolwiek uwag co do stanu technicznego iwizualnego
oraz kompletności odbieranego produktu trzeba bezwzględnie sporządzić protokół
szkody. Niezbędnymi drukami dysponuje doręczyciel, który ma jednocześnie
obowiązek poświadczyć stwierdzone nieprawidłowości.
9. W przypadku stwierdzenia
uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości
dostarczonego Towaru, należy wobecności kuriera, spisać protokół szkody. Wprotokole należy wpisać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków
Towaru iopakowania, anastępnie podpisany protokół przesłać do Sprzedającego
na adres do korespondencji i/lub na adres do kontaktu mailowego.
10. W wypadku jakiejkolwiek
reklamacji dostawy i/lub Towaru, prosimy obezzwłoczne powiadomienie Sprzedającego
otakim zdarzeniu za pośrednictwemformularza reklamacyjnegodostępnego na Stronie
Sklepu Internetowego, bądź za pośrednictwem Infolinii Konsumenckiej.
§ 7. Reklamacje
Każdy towar zakupiony jest fabrycznie nowy iposiada gwarancję producenta. Szczegółowe warunki iczas trwania gwarancji
uzależnione są od rodzaju iprzeznaczenia sprzętu oraz producenta.
1. W przypadku jeśli zakupiony
towar okaże się wadliwy Konsument ma prawo:
a. skorzystać ze świadczeń
gwarancyjnych należy wypełnić poniższy formularz iwraz zproduktem oraz dowodem
zakupu odesłać na adres Sport Company Polska 89-642 Rytel ul. Dworcowa 3 zdopiskiem reklamacja. Wybór ikoszty dostarczenia produktu ponosi kupujący.
b. złożyć Sprzedającemu
reklamację ztytułu rękojmi (podstawa prawna Kodeks Cywilny). Reklamacja ztytułu rękojmi może zostać złożona za pomocąformularza reklamacyjnego, wformie elektronicznej lub wformie pisemnej wsklepie stacjonarnym będącym własnością sprzedawcy.
c. Konsument ma prawo żądać
obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie ibez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od
wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był
już wymieniony lub naprawiony. Reklamacja ztytułu rękojmi rozpatrywana jest wterminie 14 dni od daty jej otrzymania. Jeżeli wciągu 14 dni sprzedawca nie
ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za zasadne. Wprzypadku gdy realizacja żądań Klienta wiąże się zdostawą nowego lub
naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi sprzedawca.
§ 8. Odstąpienie od umowy
1. Zgodnie zustawą zdnia 30
maja 2014 r. oprawach konsumenta (Dz. U. z2014 r. poz. 827) Kupujący będący
konsumentem wrozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od
umowy sprzedaży bez podania przyczyn, wterminie 14 dni kalendarzowych od dnia
dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia
przed upływem terminu.
2. Zgodnie zustawą zdnia 30
maja 2014 r. oprawach konsumenta (Dz. U. z2014 r. poz. 827) Kupujący będący
konsumentem wrozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od
umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, wterminie 14
dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy
wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
3. Odstąpienie dokonywane jest
przez złożenieoświadczeniao odstąpieniu od umowy,
w formie pisemnej, na adres
Sport Company Polska 89-642 Rytel ul. Dworcowa 3 z dopiskiem „Dział Obsługi Klienta
- zwrot towaru”
4. Sprzedający niezwłocznie
przesyła konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli oodstąpieniu
od umowy sprzedaży, na wskazany przez konsumenta adres e-mail.
5. Konsument ma prawo do
odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:
a. dodatkowych koszów
poniesionych przez konsumenta wzwiązku zwyborem sposobu dostarczenia towaru
innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego
oraz
b. bezpośrednich kosztów zwrotu
towaru (kosztów wysyłki towaru),
c. kosztów zwrotu rzeczy,
jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać wzwykłym trybie
odesłane pocztą.
6. Prawo do odstąpienia od
umowy sprzedaży zawartej na odległość, októrym mowa wust. 1. nie przysługuje
konsumentowi wodniesieniu do umów:
a. o świadczenie usług, jeżeli
przedsiębiorca wykonał wpełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został
poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia
przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b. w której cena lub
wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca
nie sprawuje kontroli, iktóre mogą wystąpić przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy;
c. w której przedmiotem
świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji
konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d. w której przedmiotem
świadczenia rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin
przydatności do użycia;
e. w której przedmiotem
świadczenia jest rzecz dostarczana wzapieczętowanym opakowaniu, której po
otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze
względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f. w której przedmiotem
świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter,
zostają nierozłącznie połączone zinnymi rzeczami;
g. w której konsument wyraźnie
żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał wcelu dokonania pilnej naprawy
lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te,
których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części
zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od
umowy przysługuje konsumentowi wodniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
h. w której przedmiotem
świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe
dostarczane wzapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu;
i. zawartej wdrodze aukcji
publicznej;
j. o świadczenie usług wzakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy,
najmu samochodów, gastronomii, usług związanych zwypoczynkiem, wydarzeniami
rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli wumowie oznaczono dzień lub
okres świadczenia usługi;
m. o dostarczanie treści
cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie
świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy ipo poinformowaniu go przez przedsiębiorcę outracie
prawa odstąpienia od umowy.
7. Wprzypadku skorzystania
przez konsumenta zprawa odstąpienia od umowy, konsument jest obowiązany
zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż wterminie nie
dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres . Konsument może także dokonać
zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę,
przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie
rzeczy przed jego upływem.
8. Konsument ponosi
bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby
wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego wstanie nie
zniszczonym.
9. Konsument ponosi
odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania zniej wsposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech ifunkcjonowania rzeczy.
10. Sprzedający, nie później
niż wterminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta oodstąpieniu
od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, wtym
koszty dostarczenia rzeczy, zzastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający dokonuje zwrotu
płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument,
chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże
się dla niego zżadnymi kosztami.
11. Jeżeli Sprzedający nie
zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze
zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy zpowrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, wzależności
od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
12. Sprzedający nie przyjmuje
przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Adres do zwrotu towaru:
Sport Company Polska Dworcowa 3 89-642 Rytel
13. W przypadku decyzji ozwrocie zakupionego towaru,
prosimy okontakt telefoniczny na numer Infolinii Konsumenckiej, gdzie Kupujący
otrzyma wyczerpujące informacje na temat przeprowadzenia procedury zwrotu
Towaru.
14. Wszelkie dane, jakie Sprzedającemu powierza Kupujący są
możliwie najlepiej chronione przed dostępem niepowołanych osób iprzechowywane
wsposób zgodny zobowiązującym prawem.
§ 9. Postanowienia końcowe
1. Wszystkie towary, nazwy iznaki handlowe publikowane na
stronach Sklepu Internetowego są używane wyłącznie wcelach identyfikacyjnych imogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
2. Ceny iwarunki zakupu prezentowane na Stronach Sklepu mają
zastosowanie wyłącznie dla Zamówień i/lub Rezerwacji składanych za
pośrednictwem Sklepu Internetowego.
3. Sprzedający informuje, że dokłada wszelkich starań, aby
informacje dotyczące Towarów prezentowanych na stronach Sklepu Internetowego
były zgodne zdanymi katalogowymi producentów.
4. Podczas składania Zamówienia bądź Rezerwacji, Kupujący
powinien wyrazić zgodę na przechowywanie iprzetwarzanie przez Sprzedającego
danych osobowych zawartych wzamówieniu, dla celów związanych zrealizacją
Zamówienia i/lub rezerwacji zgodnie zobowiązującymi przepisami ustawy zdnia
29 sierpnia 1997 roku oochronie danych osobowych (Dz.U.1997 Nr 133 poz.883
wraz ze zmianami). Dane osobowe Klienta mogą zostać przekazane osobom trzecim
wyłącznie wcelu izakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług
świadczonych na podstawie Regulaminu wszczególności przedsiębiorcom
pośredniczącym wzamawianiu usług kurierskich, operatorom pocztowym ifirmom
kurierskim wcelu nadania przesyłki.
5. Wszelkie reklamacje iuwagi dotyczące działania Sklepu
Internetowego prosimy przekazywać Sprzedającemu za pośrednictwem Infolinii
Konsumenckiej, poczty elektronicznej, bądź pocztą według danych kontaktowych
podanych wpreambule Regulaminu.
6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy
techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące wsprzęcie komputerowym,
urządzeniu końcowym, systemie teleinformatycznym oraz infrastrukturze
telekomunikacyjnej, zktórego korzysta Klient, aktóre uniemożliwiają Klientowi
poprawne korzystanie ze Sklepu Internetowego ioferowanych za jego
pośrednictwem usług.
7. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem
zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa. Złożenie Zamówienia bądź
Rezerwacji wSklepie Internetowym oznacza akceptację postanowień Regulaminu.
§ 10. Wejście wżycie izmiany
Regulaminu
1. Regulamin wchodzi wżycie wdniu publikacji na Stronie Sklepu Internetowego, chyba że właściciel serwisu
poinformuje oinnej dacie.
2. O każdej
zmianie Regulaminu Operator Sklepu powiadomi
zarejestrowanych Klientów drogą mailową zprawem wypowiedzenia umowy wterminie
14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z
upływem terminu wypowiedzenia. Do zamówień
złożonych przed wejściem w życie zmian
Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu wbrzmieniu
obowiązującym wchwili złożenia zamówienia.
3. Aktualny Regulamin jest
publikowany na stronie internetowej Sklepu oraz dostarczany nieodpłatnie
Klientowi (drogą elektroniczną) na każde jego żądanie.
Reklamowane oraz zwracane produkty prosimy wysyłać na adres : Sport Company Polska Dworcowa 3 89-642 Rytel
Reklamacje rozpatrywane są na podstawie ekspertyzy produktu stąd wraz zroszczeniem reklamacyjnym należy przesłać produkt.
Formularz reklamacji (pobierz)
Formularz zwrotu ,odstąpienia od umowy (pobierz)
W razie dodatkowych pytań prosimy okontakt. telefoniczny. 52 3495456